آشنایی با 58 دستاورد نظامی ایران اسلامی
آشنایی با 58 دستاورد نظامی ایران اسلامی

به گزارش خبرآنلاین،بیش از 58 نوع از تجهیزات و سلاح‌های نظامی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح به نمایش در آمد.سلاح هایی که در حوزه های دریایی، پدافند هوایی، زمینی و هوایی آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح  ایران را به نمایش گذاشت.

رئیس جمهور هم در سخنرانی خود در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در سال‌های اخیر توانستند با اختراعات مکرر و تولید سلاح‌های جدید و با ایمان قدرت متکی به توکل خود قوی‌ترین نیروهای مسلح خود را در منطقه به وجود آورند، افزود:‌باید به این نیرو افتخار کنیم و در برابر آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم. دولت با همه توان خود به حمایت از نیروهای مسلح و تقویت آنان برمی‌دارد و تردید ندارد که این نیرو پشتوانه‌ای قوی برای نظام و کشور ایران خواهد بود.

سردار صفوی فرمانده اسبق سپاه هم در گفت وگویی با تاکید بر اینکه مجموعه  ارتش و سپاه  از یک قدرت بازدارنده برخوردار هستند، خاطر نشان کرد:نیروی دریایی سپاه به ناوگان دریایی آمریکا در تنگه ی هرمز اعلام خطر می کند و به آنها می گوید که این منطقه آب های ایران است و نباید وارد آن شوید. یا برخوردی که ایران با انگلیسی ها کرد. در این بیست و چهار سالی که از جنگ گذشته اقتدار ملی ایران در بعد سیاسی، امنیتی و اقتصادی افزایش پیدا کرده ایران قدرت برتر منطقه است. 

 مجموع سلاح ها و تجهیزات نظامی که در مراسم رژه نیروهای مسلح به نمایش در آمد به شرح زیر است:

بقیه مطالب درادامه مطلب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 2 تير 1394 ا 10:14 نويسنده : ناصرطاهری ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.